Principiile Managementului Calitatii
Cele sapte principii ale Managementului Calitatii sunt definite in standardul ISO 9000:2015 "Sisteme de Management al Calitatii, Notiuni fundamentale si vocabular"
Standardul descrie conceptele fundamentale şi principiile managementului calităţii, care sunt aplicabile în mod universal:
- - organizaţiilor care urmăresc succesul durabil prin implementarea unui sistem de management al calităţii;
- - clienţilor care urmăresc să obţină încredere în capabilitatea unei organizaţii de a furniza în mod consecvent produse şi servicii conforme cu cerinţele lor;
- - organizaţiilor care urmăresc să obţină încredere, în lanţul lor de furnizare, că cerinţele referitoare la produse şi servicii vor fi îndeplinite;
- - organizaţiilor şi părţilor interesate care urmăresc să îmbunătăţească comunicarea printr-o înţelegere comună a vocabularului utilizat în managementul calităţii;
- - organizaţiilor care efectuează evaluarea conformităţii cu cerinţele SR EN ISO 9001;
- - furnizorilor de instruire, evaluare sau consultanţă în domeniul managementului calităţii;
- - elaboratorilor de standarde conexe.
Avantajele certificarii ISO
„Certificarea ISO 9001” reprezinta o apreciere a calitatii actului managerial, a bunelor practici din organizatie, a orientarii organizatiei in directia calitatii.
detalii aici ...
e-Newsletter
Costul certificarii ISO ?...
Pentru a avea o cotatie a serviciilor noastre, completati formularul Cerere de oferta, trimiteti aceste date si veti avea in cel mai scurt timp, o estimare a ofertei noastre.
Puteti utiliza formularul on-line sau puteti descarca formularul in format pdf sau in format editabil, pe care il veti trimite completat la faxul 0371 609.664 sau pe email la office@calitate-management.ro.
Va asteptam !
Principiile Managementului Calitatii
Orientarea catre client
Principalul obiectiv al managementului calităţii este de a satisface cerinţele clientului şi de a se preocupa să fie depăşite aşteptările clientului.Leadership
Liderii de la toate nivelurile stabilesc unitatea dintre scop şi orientare şi creează condiţiile în care personalul este implicat în realizarea obiectivelor referitoare la calitate ale organizaţiei.Angajamentul personalului
Un personal competent, împuternicit şi deplin angajat, la toate nivelurile din organizaţie, este esenţial pentru creşterea capabilităţii organizaţiei de a crea şi furniza valoare.Abordarea pe bază de proces
Rezultate consecvente şi predictibile sunt obţinute mai eficace şi mai eficient atunci când activităţile sunt înţelese şi conduse ca procese corelate care funcţionează ca un sistem coerent.Imbunatatire
Organizaţiile de succes sunt orientate permanent spre îmbunătăţire.Abordarea pe baza de fapte in luarea deciziilor
Deciziile bazate pe analiza şi evaluarea datelor şi informaţiilor au probabilitate mai mare să producă rezultatele dorite.Managementul relaţiilor
Pentru succesul sustenabil, organizaţiile îşi gestionează relaţiile cu părţile interesate, cum ar fi furnizorii.Servicii